Kbrmsl Kızlar 28 haftalık gebeyim çok fena grip oldm öksürüyorum hiç bir ilaç kullanamıyoruz ben nasıl geciricem bunu her öksürdükçe korkuyorum bebisleri zorluyomu diye🥹