Kızlar dün 5 mayısa sezeryan tarihi aldık, doktorum çok korktuğum için istersem genel anestezi ile olabileceğimi söyledi. Ben sondayı uyutmadan ya da uyuşmadan takılmasından çok korktuğumu söyledim. Doktorum da yok öyle bir şey uyursun her şeyi sen uyuduktan sonra hallederiz kafanı bunlara takma dedi. Bir de burda hep okuyorum genel anestezi olanlara uyumadan önce sonda takılmış vs, aranızda uyuduktan sonra takılanlar da var mı? Yani her şey biz uyuduktan sonra yapılsın ben gözlerimi ameliyat bitmiş odama çıkarılırken açmak istiyorum🥺