Arkadaşlar 15 hafta 4 günlük hamileyim,klozete çamaşır suyu döküp sifonu çekmeden kapağı kapayıp uyudum az önce uyku sersemliğiyle klozete oturup işedim sifonu çekmeden ve taharet musluğunu kullandım , kalktıktan sonra çamaşır suyu döktüğünü hatırladım bebeğe bi zararı olmuş mudur? Yarın doktoru arayacağım ancak uyuyamıyorum endişe etmekten