ikievladaemanetci_ Kızlar 5+3 beta 671 cıktı nette alt deger 861 yazıyor normal mi sizce çok korktum az geldi sizler 5. Haftadayken nasıldı? Nasıl bir yol izlememem gerek? Lütfen yorum yapın🙏🏻
Imasleeper ikievladaemanetci_ beta kişiye göre değişir önemli olan artması ben öğrendiğimde adet olmam gereken günün 4. Günüydü ve değer 23 dü Hayırlı olsun bebişin
Mercimek7713 Ben o haftadayken öğrendim 293 önemli olan iki günde iki kat artması cnm gayette iyi cikmis
ikievladaemanetci_ Mercimek7713 Ay Allah senden razı olsun kalbine göre versin ya 🥺 Sabahın bu saati soracak kimse yoktu içimi rahatlattın 🙏🏻 Geç döllenme falanda değildi dimi seninki?
Mercimek7713 Yok cnm normal geç döllenme değildi dediğim 2 günde kendini ikiye katlamasi lazım 7.haftaya kadar kalp atışı bebek vs görürsün rabbim hayırlı eylesin
Nurbl Kızlar ya benim 4 gün gecikmeyle 4828 çok yüksek değer değil mi ya bakıyorum kimsenin pek bu kadar değil
Nurbl zeynephkn07 inşallah olsun kızzzz😍😍 belki de normaldir bu değer ay sonu kontrolde öğreneceğiz süpriz olur mu bakalım❤️❤️❤️