Kızlar merhaba 😃☀️☀️
Pazartesi günü 39+5 te doğum yaptım çok zorlu bir süreç oldu 2 gün uykusuz bir şekilde sancı çektim sonrasında 6 saat doğumhanede nişanımın ve suyumun gelmesini bekledim. Sonunda çok şükür kızım dünyaya geldi devlet hastanesindeki doktorlar gerçekten çok iyiydi bütün bu süreçte bana çok destek oldular. Bana normal doğumu Teşvik ettiler. acıya dayanamayıp sezaryen olmak için çok yalvardım ama normal doğumu yaptım. Darısı bütün annelere ❤️