Ozgeacr Haftadayım peçeteyle silerken incecik çizgi şeklinde az lekelenmem oldu korkmalı mıyım doktoruma yazdım daha cevap vermedi
Nsibe Ozgeacr çok hafifse bundan bişey olmaz bendede olurdu arada ama içini ferahlatmak için bir görüş doktorunla
Sevcny Kanmanın her türlüsü için görüşmen gerekir diye düşünüyorum ama yerleşme kanaması gibi hafifse sorun yoktur inşallah