Yaa bu senenin gribi bir acayip inatçı hamilelikten mi bilmiyorum 19 haftalık hamileyim düzenli aralıklarla grip oluyorum yine grip oldum zaten burun tıkanıklığı hiç geçmiyor üzerine grip yoruldum arık hangi doktora gideyim acil bişey yapmıyor kbb mi dahiliye mi kadın doğum doktorum mu