gizemnurhayat 37+4 deyim dün çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var rahim duvarı yumuşak normal Doğum için uygun her şey dedi. 3-4 gündür karnım çok sert ve bu sertlik önceden iniyordu şimdi inmiyor🤔 ne Doğum belirtisidir ben de bilmiyorum ama çok akıntım oluyor ve sabahları daha evvel tatmadığım değişik sancı ağrı tarzı Şeylerle uyanıyorım. Sağ Salim gelsinler beklemek de zor 🤰🏻