aslaytkn_ aynı gidiyoruz bende de aynı durum 38+5, açılma 2 cm ara ara ağrı var kanala doğru yönelmiş ama yerleşmemiş, yürüyüş egzersiz herşeyi yapıyorum ama yok gelmiyor, iyice gerildim bende çaresizlikten :( bebeğin hareketleride azaldı suyuda azalmış böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi doktor korkuyorum gerçekten normal doğum yapamamaktan bebişe zarar gelmesinden … Allah hepimizin yardımcısı olsun