cerengeredeli Maşallah sağlıkla gelsin. İlk olduğu için heves edip, acele etmen normal canım. 🥰 Benim ikinci bebiş ilki kızdı, bu da kız. İlkten işime yarayacak çok şey var. Pek bir eksiğim çıkmayacak gibi o yüzden acele etmiyorum. 30. Haftadan sonra başlarım. 🥰