Kendini çok kötü hissedip etrafına kök söktüren bir ben miyim? Herkes bu kadar mı hazır yaşadıkları değişimlere? Bebeğimi istememiş değilim, yıllardır da bekliyorum şu an 4,5 aylık hamileyim. Ama bir türlü normalleşemiyorum. Üzerimdeki asabiyet ve hayal kırıklığı beni mahvediyor. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.