H_aslankan Şuan 39+2 haftalık oldum bebeğim sanki iki gündür çok yavaş hareket ediyor yeri daraldı galiba endişelendim hareketi var ama az az
gokcekocyigiit H_aslankan ihmal etmeden, kalbiniz de ferahlasın diye doktora gidin bir nst bakılsın, evet yeri daralıyor flan ama günde 10 net hareket istiyor doktorlar ve azalma olduğunda gelin diyorlar.
gammzeeaa H_aslankan en son doktor kontrolunuz ne zamandı son haftalarda iki günde bir kontrole gidilmesi en iyisi. Tabi hareketlerinin azalması da olağan bir durum günde 10 kere hissediyor musunuz
gokcekocyigiit H_aslankan sabah arayıp durumu bildirin ve gidin bence, hareket az olunca gelin diyorlar, yine de siz bilirsiniz
H_aslankan gammzeeaa en son bi hafta önce gitmiştim zaten doktor da bi hafta sonra gelin dedi yok hissediyorum ama minik minik hareket ediyor akşam çikolata falan yedim böyle kıpır kalır olur dedimama yok
reyhan16 Geçen hafta bebeğimin hareketleri azaldı diye kontrole gittim ve kordon dolanmış boynuna acil sezeryane alındım ihmal etmeyin bence mutlaka gidin