Bu ay bi ümitliydim olacağını düşünüyodum ama bütünnn adet belirtilerim var yani daha 8 gün var bugun awox test yaptım negatif kasıklarım ağrıyo sürekli akıntı hissi var sürekli uyuma isteği ve halsizlik var hamilelikle adet belirtileri aşırı benziyo birbirine insan yinede bi umutlanıyo bilmiyorum artık hayırlısı ya 😭