Citirmom evet cunku erken dogum yapip zorunlu sezeryan oldum ben dun kizim dunyaya erken gelmek istedi 34 haftalik dogum yaptim dün hemen 2 dakika icinde doğdu gebelik sekerimin tam takibi olmadiğindan sanırım emin degilim iriligimizde vardi 34 kusur tarihli bebegim 37+1 falan cıktı ölçumde çok sasirdim gercekten o kadar kontrollerde hic bir doktorum bana iletmedi kendi doktoruma sira bulamiyosan izinde falansa ozele gidiyorduk ama bi anda dogumun baslamasiyla kaldim oylece gereksiz bilgilere girmis olabilirim kusura bakma sadece icimi dokesim geldi biraz 🥹