irmm388_ ben zaten regl takviminden takip ediyordum, yumurtlama günlerimde de beyaz akıntım olurdu az şekilde. Ordan anlıyordum ve çatlama olduğu gün kasık ağrım oluyordu. Bu şekilde takip ederek ilk aydan hamile kaldım hep canım. Eğer gebelik için soruyorsan tabi