Imasleeper Kendi ülkemizde ikinci sınıf vatandaş olduğumuz için sormak istedim biliyorsunuz bişeyin fiyatı düştüyse kakalayamadıkları ülke vardır mutlaka antep fıstığı gibi bu tavuklar niye bu kadar düştü acaba
Oslemasel EjderhaSeda kesinlikle biz ne dışardan yeriz ne de marketten et tavuk alırız. Köy tavuğu alırız. Eti de bildiğimiz tanıdığımız kasaplardan
Imasleeper EjderhaSeda galiba ondan ama oda salmonella ile alakalı ya pişmişin üzerine çiğ geldiği için oluyo bir anda çiğ tavuğu düşürmeleri garibime gitti ona rağmen yumurta da pahalı