İlk hamileliğimde sabah uyanınca aşırı bi bulantım olurdu. Kahvaltı yapamazdım. Gün içinde de bulantı azalarak devam ederdi
Şimdi ikinci gebeliğimde ise sabah hiçbir şey yok gayet iyiyim. Gece olunca bulantılar başlıyor. sabah bulanmayıp gece bulanması ilginç değil mi, var mı bu durumu yaşayan