0Mommm Allah herkese kolay doğum nasip etsin bugün sezeryan doğum yaptım ağrım çok oldu başından geçenlerden tavsiye alırım
YavruKurtveAnnesi 0Mommm gözünüz aydın olsunn 🌸 kahve, bitter çikolata isteyin baş ağrısı için iyi geliyor, yürüyüşü ihmal etmeyin bol bol yürüyün, geçmiş olsun, sağlıkla büyütün inşallah 🌸
Derya034 0Mommm Canım benim 3 tane sezeryanım var ama benim hiç ağrım olmamıştı ve gayet güzeldi hemen kalktım yürüdüm çok rahat geçirdim yavrum ya rabbim kolaylık versin canım sağlacakla büyüt 🤍
Beri-4835 0Mommm kaçıncı gebelik genel mi spinal mi oldu nasıl geçti az detay ver kız 😄 2.yi olucam ilk defa olacak gibi heyecanlıyım korkuyorum 😐
00gkcm 0Mommm gözünüz aydın rabbim ömrünü bahtını açık etsin bebişinizin 🥹inşallah hepimize kolay doğum nasip olur
lilyum_ 0Mommm hayırlı olsunnn🌸. canım yanlış hatırlamıyorsam nişanın gelmişti, normal doğum istiyordun. Neden sonradan sezeryana döndün?