Yetgineslihan ben bizzat yaşamadım ama 15.haftaligim ilk dogumum özelde olmuştu ikinciye devlette yapmayı düşünüyorum fiyatlar çok artmış çünkü, arkadaşlarımdan öğrendiğim kadarıyla 32.haftadan sonra 2 haftada bir gidiyomussun randevu bulamazsan doktor sana kaşeli bi kağıt veriyormuş onla barkod alıp muayene olabiliyomussun sezeryan olucaksada kendi ameliyat gününe randevu verip takipli doktorunuz yapıyormuş normal olursa zaten acilden girip kim nöbetçiyse o yapıyormuş