Nst sancım çıktı pazartesi gününden beri hastanedeyim ara ara sancım oluyor ciğer geliştici iki doz vuruldum dün de ultrason ve alttan kontrol ettiler rahim ağzı kısalığı olduğunu söylediler progeston fitil kulandım benim gibi olan yada daha önceden böyle bişey yaşayan varmı biraz korkuyorum belki rahatlar içim