Herkese merhaba, ben 26 haftalık hamileyim, alışverişe yeni başladık diyebilirim. Bebeğimiz temmuz ayında doğacak nasipse, yani yaz bebeği olacak. Benim gibi aynı haftalarda doğum yapacak güzel anneler; alışverişlerinizi neye göre nasıl yapıyorsunuz? Bir de bonus olarak bebeğimiz kız bebek ne gibi isimler önerirsiniz? Hala isim bulamıyoruz.