kızlar bu beşinci gebeliğim bi oğlum var diğer bebişlerimin kalbi durdu şimdi 7 haftalık hamileyim kese etrafında kanamam vardı lekenlenmem de vardı doktorum ilaç yazdı tedavi uyguladı çok şükür üç gündür kanamam kesildi ama içimde bi his acaba bununda mı kalbi duracak bunada bişey olacak mı diye içim içimi yiyiyor cuma kontrolüm var ama uyuyamıyorum sürekli araştırma içindeyim nasıl bu kuruntudan kurtulucam kalp durduğu zaman bi belirti verir mi acaba bu son şansım şayet bu sefer de bi kayıp verirsem bi daha aynı şeyleri yaşamamak için çocuk yapmayı düşünmüyorum yada ben mi yanlış düşünüyorum lütfen yadırgamayın bide stres içindeyim doktor yatman lazım dedi düşük riskin var dedi ama öyle bi imkanım olmadı tabi kendimi yormadan ara ara kalkıp işimi gördüm ama içim hiç rahat değil biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı da helal edin…