Moomtoobee Kızlarrrr bu cuma Allahın izniyle dogumum oluyo 38+6 da çok değişik duygular içindeyim 🥹 ilk bebegim başıma neler gelicek bilmiyorum bu belirsizlik beni çok korkutuyo😐 siz ne durumdasınız hersey güzel olcak degilmi birbirimize moral verelim 😥