Ben geçen sene kullandım kilo da verdirtiyor ağrısı çok kötü ama devamlı tuvalette olacaksın öyle bir ilaç çünkü su içsem bile direk çıkartacak seni ama fazlası zarar benim bünyem alıştı 6 adet içmeye başladım bağırsaklarım iyicene tembelleşti bıraktım hemen kabız olduğun zamanlarda iç bence ve dışarıya çıkmamanı öneririm ilacı içince