Merhaba son 2 3 adetimden beri yumurtlama ağrısı hissetmiyorum. Önceden çok net bir şekilde bilirdim hangi gün olduğunu bir sorun olmuş olabilir mi? Başına böyle birsey gelen var mı gebelik planlıyorum aynı zamanda. Regl düzenim 25 güne bir 11 12. Gün ağrım olurdu ama artık yok. Açıkçası tedirgin oldum birsey mi oldu acaba diye..