Hulyaebrar1 Canim bende 12 haftalık hamileyim tedbir amaçlı progestan kullanıyorum sabah fitil olarak koymuştum sonra akıntı gibi bişey hissettim hapın fazlalığı ile birlikte pembe renkli akıntı gördum sonra gün içinde peceteye sildikce gelmeye devam etti ara ara doktorumu aradım çok yoğun gelmedigi sürece endişe etme dedi artarsa gel dedi ama içimdeki endişeyi atamıyorum dün biraz yorulmuştum ve gece ilişki oldu kuruluk vardı biraz canım acimisti ondan mı oldu bilmiyorum senin kırmizimiydi rengi nasıldı