Brcelcin 32+6 haftaligiz doktor suyumun fazla oldugunu soyledi boyle bir durum yasayan varmi nasil duzene sokabiliriz su miktarini
babyloving Brcelcin benim 24 haftadan beri fazla sınır 80 benim 67 çıkıyor diyet yapıyorum ama daha aşağı düşmedi maalesef
Aysllllm Brcelcin benim hamileliğimde de su fazlalığı vardı ama sebebini bulamamıştık..düzelmedi de yani ..çok şükür bi sıkıntı da olmadı sağlıklı bir şekilde doğdu bebeğim..
Damla0207 babyloving banada bugün aynısını söyledi şu fazlalığı var diye korkuyorm şekerden olabilir dedi size yapılacak bişey söyledimi doktorunuz ve kafası büyük dedi
Brcelcin Bana da aynı sekilde diyet önerdi ama tedirgin oldum bebege bir zarari olmaz dimi seker li besinlerden beyaz ekmekten uzak dur dedi
babyloving Brcelcin erken doğumu tetikliyor dediler bana diyetisyene gittim karbonhidrat şeker komple yasak sadece sebze et tavuk yememe izin var ekmeği de tam buğday ekmeği olacak şekilde günde bi dilim tüketiyorum kilo verdim böyle ama suyum hala aynı
babyloving Brcelcin ama sizin haftanız gayet güzel biraz dikkat ettiğinizde bişi olacağını sanmıyorum
Brcelcin Yaaa ben cok yeni basladim bugun ilk gunum sayilir umarim saglikla kucagimiza aliriz sekerim cok yuksek degil 118 olmasi gerekirken 140mis iki hafta sonra ya kontrolum var bakalim ne diycekler cok tesekkurler
babyloving Damla0207 benim de kafası bir hafta önde ama şekerim sınırda çıktı yükleme yapılınca benim o yüzden fazla gibi duruyor
Brcelcin Yeme konusunda dikkat etmemi soyledi Damla hanim beyaz ekmek aburcubur kurabiye sekerli tarzda ne varsa uzak durmami belirtti sebze agirlikli beslen dedi seker kaynakli su fazlaligi oluyormus sanirim
Brcelcin Bizimde hafta olarak ultrasonda 1hafta onde gorunuyor buda seker kaynakli olabiliyormus kac haftadasiniz suan
Brcelcin Damla0207 dikkat etmek gerekiyor sanirim beslenme konusunda iki haftaya kadar takip edecegim umarim duzelir hepimizinki 😢
Damla0207 Detaylı ultrason yaptırdım 2 hafta önce hiç birsey çıkmadı çok güzel çıktı bugün doktor öyle söyledi
Brcelcin Damla0207 benimde seker yuklemem falan gayet normaldi bu haftada suyumun fazla oldugunu bebegin onden gittigini soyledi tokluk sekerime bakip bunlara dikkat etmen gerekli dedi
Brcelcin Damla0207 evet yaptirmistim ama sonuclarim iyiydi bi sknti gormemislerdi ihmal etmeyin yaptirin bence ileriki haftalarda sorun yasamayin