Fatmaaaa41 Kızlar bu ay geç yumurtlama yaşadım. Normal şartlarda bat bugündü ama adet olmadım. Çatlamanında 10. Günü yarın 11. Günü olacak. Çatlamadan sonra 14 gün geçmesi lazım diyorlar ama bu ay çatlamam geç oldu. Sizce beklemeli miyim test için?
Fatmaaaa41 adatuna PİK ayın 5 i ve 6 sı 7 si çatlama oldu. Beklenilen adet tarihim bugündü ama olmadım. Geç yumurtlama yaşadım