Hanımlar 25 Mart’ta şehir hastanesinde ikili tarama testi için kan verdim Doktorum 10 gün içinde çıkar dedi ama hala enabızda görünen bir sonucun yok Cuma günü kontrole gideceğim aklıma takıldı acaba sonuç çıkmadı mı ki böyle bir durumla karşılaşan oldu mu