İyi akşamlar güzel anneler iki gün önce betam269 çıktı bugün migrenim tuttu cok şiddetli gittim serum verdi betaya bakalım birde yükselmiş mi dedim doktor tamam dedi sonuçlar için eşim gitti Doktor’un yanına pozitif değerler çok iyi demiş doktor ama 5 saat geçti üzerinden hala görünmüyor bugün hastaneye gidişim bile yok düşmedi beta kaç çıktı merak ediyorum neden düşmedi ki