Tuba2144 gebelikten öncesinde de hiç su içme alışkanlığım yoktu günde bir bardak aklıma gelirse içerdim gelmezse onu bile içmezdim hiç su tüketme alışkanlığım yok, gebelitken sonra doktor idrarda hafif enfeksiyonun var bol su iç geçsin ilaç başkamqk istemiyorum diyince biraz su içmeye başladım ama yine de doktorun istediği kadar içemiyorum 2-2,5 lt iç dedi ama ben 1 litreyi bile zar zor bitiriyorum çoğu zaman bitirmiyorum yani bu yönümü bir türlü değiştiremedim malesef 🥲🥲