ArasMom__ Kızlar bebeğim 4 günlük teni sarımsı olmuş iyi emiyorda bizimkiler normal diyor renk değiştiriyor diye yani hep sarı değil ama çoğunlukla sarı renk bende sarılıktan korktum birde sütümü sağdım aşırı sarı acaba ondan mı ??
Baranbebek ArasMom__ gövdesini bacaklarını kollarını falan kontrol edin oralarda sariysa bı götürün doktora bilirubin değerine bakarlar
guneykeremsmom ArasMom__ sarılık olmuştur canım hastaneye gidin, ayrıca sütünün sarı olmasıyla alakası yok o kolostrum adı verilen altın süt de denir bebek içinn çoook faydalıdır ilk zamanlar süt öyle gelir sonra rengi değişir
Gzm122 ArasMom__ Sütünüzün rengi normal çocuk sarılık olmuş sağlık ocağına değil direkt acile götürün sarılık seviyesi artmasın
ArasMom__ Baranbebek sarı gibi tam anlayamıyorum bende dün çocuk poliklinike götürdüğümdede öyleydi ama doktorlar bişey demedi. Başka belirtisi olurmu pekii
minikbebegim06 ArasMom__ hastaneye gidin çocuk acile ya da yarin polikliniğe yenidogan sariligi da olabilir baksınlar
ArasMom__ guneykeremsmom ya peki aile hekimine mi hastaneyemi yenidoğan olduğu için acile götürmek istemiyorum çok kalabalık hijyenik değil
Bebisco ArasMom__ canım istersen bi süre mama takviyeyi ver. Anne sütü sarılığı diye bişey varmış genellikle 0 kan grubu annelerin bebeklerinde olurmuş. Benim iki bebeğimde de oldu ilkinde mama takviyesiyle atlattik ikinci bebeğim fototerapi aldı sonrasında ilk bebeğim 2 buçuk yaşına kadar emdi ikinci 3 buçuk aylık emerek devam ediyoruz
Girlmama ArasMom__ asiri uyuyorsa zor uyaniyorsa sariliktir zaten ilk yuzde burunda baslar saeilik gun gectikce siddetlenir tekrar doktora goturun tavsiyem mama takviyesi yapilmasi fototerapiye girmeden atlatabilir boylece bize oyle yapmisti doktorumuz
ikibebisannesii_45 ArasMom__ gözlerinin içi sarıysa ve tenine dokunduğunuzda da sarıysa o zaman sarılık vardır ama yenidoğan çoğu bebekte oluyor bu. İnşallah yüksek değerli değildir. Doktorunuz da size bol bol emzirin diyecek. Sütünüz sarı olmasının nedeni de lohusa sütü deniyor ona. Çok faydalı bir süt. Bebeğinizin teniyle alakası yok sonradan beyaza dönecek
ikimelekannesii22 ArasMom__ sarılık olmuş olabilir hastaneye gidip kan verin benim bebeğimde suan sarılık sürekli hastaneye gidiyoruz aman ihmal etmeyin
asenat-63 ArasMom__ yok sarılık var test yaptırın gün içinde normal hafif Sarı oluyor ama geceleri çok belirgin oluyor özellikle foto çekerken
ddefnos ArasMom__ bacagina bastırıp çekin rengi sarı kaliyor ve gözlerinin içi böyle bulanik gibiyse sarılık olmuştur bol bol emzirirken uykudan uyandırın ve muhakkak doktora götürün