Bumah benimde çok bilgim yok bende araştırıyorum bu konuyu daha iyi bilen biri yardımcı olabilir belki, sadece bildiğim doğum olmadan 1 sene içerisinde en az 3 ay sgk priminin ödenmiş olması ve kişinin sgk borcu olmaması gerekiyor. İzin süresi hakkında da sgk sayfasında doğumdan itibaren 8 hafta diyor