bebegimd7 Benim şimdiye kadar bir kez yumurtlama ağrım oldu ve hamile kaldım. Merak ettiğim yumurtlama ağrısı yaşayanlar her ay yaşıyor mu? Acaba sadece bir kez mi yumurtlama oldu.
Gmzle bebegimd7 benimde geçen ay ve bu ay oldu geçen ay kimyasal oldu bu ayda şiddetli ağrım oldu 3 gün ay bilemedim
Cimcime30 bebegimd7 onu bılemeyız cnm bende kendımı Bılemem kı ancak 21.gun progestoron hormonu tahlılı verırsın orda anlaşılır
bebegimd7 Cimcime30 ovulasyon testi kullanmak istiyorum yumurtlama için ama ben Azərbaycanda yaşıyorum burada bir az pahalı 5 tanesi sizin paranızla 500 tl
bebegimd7 Cimcime30 Evet öyle 5 tane yetmez bence o yüzden 10 tane almam gerekiyor 1000 tl verilmez ki teste
Kubra0 Benim de çoğu zaman ağrı oluyor ama döllenme olmuyor maalesef. Ağrıdığı kadar icraat da olsa keşke 😁