Melissayda Haziranda doğumun olacak inşallah ilk zamanlar uzun kollu yenidoğan setleri giyer diye düşünüyorum bir ay sonrası zaten hava daha sıcak olacak nasıl kıyafetler almalıyım? Kısa kollu takımlar, tutumlar vs yardımcı olur musunuz?
Burnosunn_annesi Melissayda kuzum yaşadığın şehrin havasına göre mesela benimki doğu nemli değil akşamlar serini geçip soguk olabiliyor🤭
Minik1Civciv Melissayda gündüz kısa kol alt pijama kundak yaparsın. Akşam da uzun kol zıbın yaparsın canım çok sıcak olunca rahat etmiyorlar. Ben hiç sıcağa alıştırmadım çocuğu narin olmasın diye.
Girlmama Melissayda gunduz sadece body ustune ortu klima aciyorsan geceleri de muslin takim giydir yine duruma gore ustunu ortersin cok kat kat giydirilip kundak yapilmamali cok sicagi vucutlari kaldirmaz cok kotu sonuclanabiliyor sicak olmasi ayrica isilik olur sen ne giyiyorsan onu da oyle giydirip ustune 1 tane ortu ortmelisin senden 1 kat fazla olmali sadece