Herkese mrhaba bugün 37+5 te kontrole gitirm bebeğim iki hafta önde 39 ile uyumlu ve kafası iri bir bebek doktorum bana herhanfi bir iey yapmamı söylemedi doğum şekli hakkındada bilgi vermedi ama ben korktum böyle devam ederse bebeğim iri olfuğu için normal doğum yapamam diye sizce nasıl bir yol izlemem gerekir