2boysmother İlk gebeliğinde negatif çıkan ikinci gebeliğinde pozitif çıkan var mı? Süreç nasıl ilerledi. Veya aynı negatif çıkan var mı sonucu?
1kopek1bebek 2boysmother bizim de eşimle uyuşmazlığımız var ilk gebeliğim hiç kanamam olmadığı için ve bebiş fetal dna testinde negatif çıktığı için iğne yapılmadı. Ama doğumdan sonra yapılıcakmış sanırım emin değilim
2boysmother 1kopek1bebek benimds ikinci gebeliğim ilki negatifti. Bunu da salı günü tekrar test verip öğreneceğim
ppmerlina Anne negatif kan grubu, baba pozitif kan grubuysa oluyormuş kan uyuşmazlığı ama bildiğim kadarıyla tedavi ediliyor