Selam kızlar Allah nasip ederse bi kızım olucak 20 haftalık hamileyim isim arayışındayız malumm 😅 ben aysima ismini çok beğendim eşimde sıla ismini koymak istiyor benimde sıla hoşuma gitti ama sılanın yanına bir isim bulamıyorum sizinde fikirlerinizi almak istiyorum ❤️