Aşırı derecede kaşıntı yanma var kdoguma gittim mantar değil dedi ama sürekli mantar oluyorum kronikleşti idrar yolu enfeksiyodur dedi idrar verdim sonuç çıkmadı ama deli gibi kaşınıyor napcam şaştım fitil kullanmakdan krem sürmekden başka bisey yapamıyorum ne yapcam şaştım