Bebek plasenta yaşlanmadıysa ve herhangi bir problem yoksa anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi. Evet biz gebeler sabirsiziz ama müdahale ile doğum baslatmak çok saçma geliyor bana. Zamanı dolsa ve şancı olmasa, plasenta yaşlansa bebeği beslememeye başlarsa vs vs gibi sebepler ayrı ama daha günü dolmadan beklemeye gerek yok denilerek müdahale etmesi yanlış. Ve çok daha zor bir olay