Sevgili anneler bunu yaşayan varmi tahlilleri devlet hastanesinde mi yaptırdınız kaç günde çıktı bebege zararı varmış sanırım bende yarın özelde yaptıracağım tahlili doktor eger yüksek çıkarsa bebegi almamız lazım dedi bu konuda bilgisi olan anneler yardimci olursanız sevinirim