Edafmo Kızlar merhaba, yaklaşık bir saatte tam 4.kez karnımın sol kısmında ciddi toplanıyor bebiş. Bu normal mi? Ağrım sancım yok ama toplanması garip geldi rahatsız hissettirdi.
cylnmy Edafmo yarın 32. haftaya giriyorum muhtemelen yalancı sancılarınzdır benim de gün içerisinde 20’yi geçtiği oluyor merak etmeyin NST’ye üç kere bağlandım hiçbir şey çıkmadı
irmmoom Toplanırken sancı yapmıyorsa böyle nefesiniz kesilir gibi olmuyorsa sorun yok diye biliyorum yalancı sancı olabilir