H-a-t-i-c-e ben hamileliğimin başından beri çok kötü öksürüyorum artık öksürükten idrarımı kaçırıyorum kusuyorum 30 haftalık oldum dayananafım gittim dr gebelik astımı olmuşum buhar ve bir ilaç verdi serumda taktırdı a,b vitamini antibiyotik biraz iyi geldi ilaçlarıma devam ediyorum