5673glksyebr 37+6 günlük oldum. Normal doğum bekliyoruz. Zaten ilk doğumum. O yüzden 41 haftaya kadar bekleriz diyor doktorum. Allah’ın izniyle şimdilik her şey yolunda görünüyor. Geçen hafta Cuma kızım 2.900 🌸🧿 kiloydu. Sizde durumlar nasıl hamişler? 🥰