Fatmanurr94 Sevgili Arkadaslar, bugün kadin doktoruna gittim, betam 3807 ve kese boyutum 4,80mm di ama doktorum yolk kesesi daha gözükmüyor , cok yeni dedi, git 2 hafta sonra gel dedi. Böyle bir durum yasiyanlar varmi? 🌸tesekkür ederim
efeduru Fatmanurr94 çok çok normal canım 7 8 . Haftada görürsün bebeği kalp atışını ilk başta zaten önemli olan kesenin gözükmesi sonra bebeğin sonra kalp atışının sağlıkla kucağınıza alın 🙏
Ceku256 Fatmanurr94 canım endişe etme ben de ilk gittiğimde sadece kese gördüm. Sonra sadece yolk kesesi gördüm bebek görmedim baya stres oldum ama bir sonraki randevuda da bebeği görmüştüm. Bu böyle ilerleyen bir süreç gönlünü ferah tut. İyi düşün iyi olsun 🌸
Fatmanurr94 efeduru ay insallah🥺 ama doktorum kesenin icinde ikinci kese olmasi lazim dedi sonra bebek oluyor dedi
efeduru Fatmanurr94 offf doktorlarda bazen bir saçmalıyor ki yok kuzum sen bekle bebek oluşacak şuan çok normal gözükmemesi hiç kendini bunaltma 🫶
Gulcee9 Fatmanurr94 Benimde once kese gorundu, sonra yolk kesesi gorundu, sonra bebegi gorduk. 5. Haftada keseyi gorduk, 6. Haftada sanirim yolk kesesini gorduk 7-8 haftada kalp atisi
Fatmanurr94 efeduru Ceku256 Cok tesekkür ederim Insallah Rabbim güzel Günler nasip eder. Cok stress oldum yalan yok. Bugün evin yakininda bi hastane var oraya gittim doktor tekrar beta istedi, 5300 cikti 24 saat ara ile, hayali bi yolk sac görüyorum dedi. O bile icimi rahatlatti😍
efeduru Fatmanurr94 evet tek doktora bağlı kalma bu doktorlara noldu böyle ya hangisine guvencez şaştım kaldım
Fatmanurr94 Deger biraz düsük gibi geldi bana ama orasi hastane laboratoru oldugu icin acikcasi cok takilmadim, cünkü burda forumda okumustum farkli yerlerde degerler ayni cikmaya biliyor diye… insallah yanilmiyorumdur. Taktir Allahtan hayirlisi deyip beklemek düsüyor
Fatmanurr94 efeduru bide ben yurtdisinda yasiyorum, dün doktor sinirlendi zaten, acil bi durumun yok neden geliyorsun diye. Yani burda öyle karnim agirdi bi hastaneye gidimde yok. Allah yinede yokluklarini göstermesin ama iyi bir doktora denk gelmek gercekten sans meselesi gibi birsey oldu artik
efeduru Fatmanurr94 yurt dışını anlamıyorum Allah korusun anne bebeğe bir şey olunca mı müdahale edecekler
Fatmanurr94 Gulcee9 bu icini rahattlati tesekkür ederim cevabiniz icin💕 yolks kesesi zaten 5bin beta hcg de gözüküyormus galiba öyle okudum internette, bende daha dün o seviyeye geldim😍
Fatmanurr94 efeduru vallah Allah düsürmesin ama cok tebbirli degiller yani. Ben ilk kimyasalimda, ya eve git öyle kendin agriyi cek dedi, yada git kürtaj ol dedi, elime kagit verdi hastane icin. Malesef artik burdada Özellere mecbur kaliyoruz, daha iyi ilgilensinler diye
efeduru Fatmanurr94 ayy ne salaklar ya kan kaybından bir şey olsa sorumluluk alcaklar mı en iyisini yapıyorsun paran varsa rezil olma değmez