Hemşireye vermek için,10′lu hastane çıkışı
1 tane bez koydum
Bebeğe yedek, 3 tane alt üst takım koydum eldivenleri şapkaları battaniyelerini de ayrı ayrı koydum,3 tane ağız mendili
Ayrıca koyduklarım : 3 tane alt açma örtüsü
12 tane bez
Yenidoğan ıslak mendil
Pişik kremi
Göğüs ucu kremi
Gümüş kapak
2 tane önü düğmeli yüksek bel pijama takımı
1 tane sabahlıklı gecelik elbise
Çorap
Başörtüsü
Terlik
Kirli poşeti
Karton bardak
Zemzem,hurma
Bitter çikolata,kuru kayısı hoşafı (sıcakken kavonoza vakumladım)
Depend
Gece pedi
Eksik kalan birşey var mı