Kızlar burda hep başlıklar takip ettim çok pahalı süt sağım makineleri öneriliyordu. İndirmeden 650 TL gibi bi fiyata almıştım kiwi marka süt sağım makinesini. Bugün deneme fırsatım oldu. 10dk gibi bi sürede 40cc süt çıkardı ve hiç mememi acıtmadı. Çocuk daha kuvvetli çekiyor daha çok hissediyorum 😅 fiyat performans ürünü , deneyimimiz sizinle de paylaşmak istedim. Almayı düşünen olursa tereddüt etmesin 🥰🌸🫶