Kızlar iyi akşamlar birisi bana yardım etsin😭😭 bebeğime yalnız bakıyorum bugün ameliyatımın 6 cı günü sezeryan yerimde bir batma var öyle acıyoki birşeyleri yırtasım geliyo acaba çok haraket ettim ondanmı oldu bilmiyorum ama bu ne zaman geçer? Yada ne yapa bilirim? Daha dikişim alınmadı. Yara yerimde herhangi bir iltihapta yok hergün pansuman yapıyorum tentertiyodla