En başından beri vajinal doğum istedim ancak çok istediğim için mi bilmiyorum sezaryen doğuma dönecek gibi duruyor🥹 37. Haftamdayım, bugün doktorumla görüştüğümde bana bebeğin kafasının hala yukarıda olduğunu, su miktarının dönmesi için yeterli alan tanımadığını söyledi. Dönmesi ihtimali %1miş. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Yine her ihtimale karşı 39-40 haftayı bekleyelim dedi ama ümidim kırıldı. Sizce doğal doğum için inat etmekten vazgeçip sezaryene mi hazırlamalıyım kendimi🥹?