39+3 deyiz. Az önce uykudan uyanıp lavobaya girdim. İç çamaşırımda aşırı yoğun (yani tamamen susuz diyebilirim) beyaz bir parça vardı. Ama miktarı çok çok az. Mercimek kadar falan. Bu nişan olabilir mi? Bu kadar az miktarda ve beyaz olması kafamı karıştırdı açıkçası. Şuanda da adet olacak gibi ağrım var. Sizce doğum başlamış olabilir mi?